20.7.08

Veckans alla inlägg!

Jag har haft dåligt med tid att uppdatera bloggen pga av tenta och flytt. Nu har jag flyttat tillbaks till Sverige och det tråkiga återstår: uppackning och organisering. Därför blir det tyvärr lite tunnt med uppdateringar men jag tänkte ge er en lista på veckans senaste inlägg (jag vet att jag härmar många andra bloggar med veckans inlägg, men jag tycker det är en bra idé).

Promota din blogg på Facebook
70 snygga wallpapers för Firefox fans
Anledningar till att undvika iPhone
Hur pekar man ett domän till en blogspot-blogg?
15 tips som förlänger batteritiden hos iPhone (eller andra mobiler)
Köpa bärbar dator? Här får du tips och köpråd!
Gör dina egna skyltar, kvitton, recept med mera
Ta skärmdumpar med din iPhone!
35 saker att göra utan internetuppkoppling (på datorn)
Vakna i tid med hjälp av en väckarklocka- på internet!

Inga kommentarer: